Trobada sobre Personalització de l’aprenentatge
El passat dijous, 16 de novembre, l’institut Quatre Cantons va participar en la Trobada sobre Personalització de l’aprenentatge i processos d’innovació educativa, emmarcada en el projecte d’investigació Aprendre amb sentit. Estratègies, instruments i pràctiques de personalització de l’aprenentatge escolar.
Aquest projecte està impulsat i finançat per l’Institut de Tecnologia, Educació i Aprenentatge, INTEA, de la Fundació SM, i l’institut Quatre Cantons hi participa de la ma de Universitat de Barcelona, en concret dels professors César Coll i Anna Engel del departament Departament de Psicologia evolutiva i de l’educació
La finalitat de la trobada era que els diferents centres, seleccionats pel seu caràcter innovador – com l’IES Miquel Catalan (Coslada, Madrid), la SINS de Cardener (Sant Joan de Vilatorrada, Barcelona), el INS Cal Gravat (Manresa, Barcelona) , el Colegio Montserrat FUHEM (Madrid)- compartissin els obstacles i dificultats que han trobat per dissenyar, planificar i desplegar l’experiència d’innovació, les solucions que han trobat per superar-les, i les condicions, recursos i suports que pensen que us haguessin facilitat la tasca i haguessin permès optimitzar els esforços i els resultats.
L’experiència aportada per l’institut Quatre Cantons es va centrar en el TGPE, que fou analitzat per tècnics del projecte i del qual podeu consultar les conclusions seguint el següent enllaç.
La web del projecte aporta informació més completa sobre les seves finalitats.